Usch vad jag inte vill vara här.

Orkar typ inte detta.
Sitter i skolan med både huvudvärk och magvärk! :/
Varken kul eller bra.
Fattar inte varför det är så kalt i skolan.
Det känns inte alls kul att vara här , om inte tomtarna fanns skulle jag vända såfort jag vakna på morgonen..
Ni gör skolan inte så kal. :p
Precis vid lunch blev det brandlarm och stackars Anna fick springa ut i bara tofflor. :(
Led verkligen med henne , som tur var hade jag skorna med mig till media-labbet. :P
Har en liten bild på Annas små fossingar , men den kanske läggs upp sen när jag har en kabel till mobilen. :P
Nu är det radio som gäller. :/
Känner inte alls för det.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0