The best of 2009.

Godmorgon sötnosar! =)
Såhära alla skriver ju om hur 2009 har varit blablabla...
Men det vetja inte om jag har tänkt att göra , för jag har liksom ingen ork + att de senaste året har jag skrivit om hur 2009 har varit..
Men jag tänkte iallafall skriva om lite av det bästa som hänt! :D
1.Dallas Duh blev en Petterssonare.
2.Har varit sjukt kär i Erik. ( Är fortfarande)
3.Jag har blivit mognare.
4.Jag har hittat min stil fullt ut.
5.Erik och jag hade en underbar resa till London. ( En resa som jag aldrig glömmer , den var awesome som fan! )
6.Massa kul saker i skolan också typ. :p
Nu har jag inte tid att sitta här och dega längre utan jag måste ta och ladda min mobil och se om det hänt nå kul med den. ^^
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0