Howdy partner.

En fras jag blivit beroende av på kort tid. Den rullar i min skalle hela tiden från ca. halv sju idag. Den användes rätt mycket i filmen , så skjut mig inte om jag råkar få ur mig det nå mer. Borde egentligen sova förstår ni , ska vara i Norrköping tolv imorgon , tyl djäknehallen eller vad det var , finns det något som heter det och vart ligger det i sånna fall? :p Haha tjena vad jag kan mitt Norrköping. Testade volym master förut idag , rätt bra förutom att mitt hår behöver duschas. Så jag hade håret uppsatt så då gjorde det inte sp mycket skillnad. Aja snart rammlar minagonlock ner så godnatt. Ska ta mig en tur på stan imorgon igen och köpa födelsedagspresent till Malin A. :) Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0