Hej 2010.

Den 2 Januari idag..
Tiden går lite fort tycker jag , jag fyllde ju år nyss liksom. :P
Aja detta år ska bli ett väldigt bra år har jag bestämt , ett år med mycket mys med kompisar och massa träning för det måste jag faktiskt bli bättre på  , detta låter ju som massa nyårslöften men icke sa nicke! Nyårslöften är inget för mig för jag håller dom verkligen inte utan det är mål. höhö , janske låter som samma sak men njaa det är det inte riktigt säger vi. ^^
Nyår har iallafall firats med Erik.
Först blev det en tur i Norrköping och sen till Skärkind och käkade trerätters med hans föräldrar , wii fit+ turnering och den årliga nyårsängeln med ett glas champange i handen. =)
Champange är ju sjukt gott faktiskt , har inte gillat det innan men eftersom det blev en del studentskivor -09 så har jag lärt mig gillat det och inte bara gillat det utan typ älska det. ^^
Iallafall här är lite nyår i bilder. =)
Avslutar med en bild på underbart söta Erik. <3

Nu är det så att farfa är här så ska la ta ett snack med han och sen typ ut och fota i det finfina vädret. =)
hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-02 @ 17:14:09
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0