En tidig morgon.

Hellojsan! =)
Imorse blev jag väckt av Dallas Bus halv sju... Not fun , men den killen gillar ju inte att vara ensam och jag gör vad som helst för han så självklart tar jag med mig täcke och kudde och lägger mig i mammas säng och lyssnar på radio. Bara för hans skull , är jag inte sweet eller? ^^ Hehe
Så denna morgon har spenderats med att dela kudde med Dallas och lyssna på när Morgonpasset i P3 har 1 års kalas. ^^
Nog med det , vet ni att det är superkallt ute eller? :o
Och eftersom jag glömt mina vantar på bussen igen så går jag runt med ett par iskalla tunna fingervantar ute. :P Har ju skidhandskarna men dom är lite för varma. :p
Jag sa ju innan lovet att jag skulle ta och göra om designen på min blogg och det har jag inte gjort än , men ska ta och göra det idag när jag bara är hemma med Dallas tills mamma kommer hem för då ska jag ta och åka och sola. =)
Någon som vill med? ^^

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0