Dad in action.

Nää ni underbara bloggreaders. Det är faktiskt läggdags för mig. Har haft engelska prövning idag ( som gick rätt bra) , shoppat med Anna ( jag hittade inte så mycket , men anna gjorde.) och så hann jag precis med sjutåget men det blev sent till kimstad så jag missa bussen och fick sitta där och vänta i åår! När jag väl är på bussen så går den inte runt så jag fick gå av vid Konsum och gå hela vägen hem , helt plötsligt hör jag pmapoa skrika något om någon stege och när jag kollar dit ser hag han och tre andra springa med en stege i snön iförda brandkläder så tydligen hade han fått larm. Rätt söt var han , stod faktiskt och kolla ett tag. :p sen vart det för kallt och jag kila vidare. :p Höhö så det var det mest spännande som hänt mig idag . Hade bäst. Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0