back in school.

Back on track!
Yes i'm!
Inget jag orkar men nu är det såhär.. Kanske bäst att vara tillbaka i vardagen igen.
Har ju iallafall fått träffa Tomtarna idag! :) Har saknat dom rätt mycket.
Har saknat att inte dricka kaffe med Anna 09.30 varje dag. :p Men nu är det tillbaka. :D
Om jag skulle ha mer tid till så skulle jag lätt försöka träffa henne på fritiden!
Eller jag har ju tid om jag tar mig tid men känner att jag är så fast i mina rutiner faktiskt och det vill jag ändra på , så 2010 blir la det året jag gör det. xD
höhö...
Idag ska jag hinna med och sola och gå på stan med Erik!
Jag älskar Erik.
Ska ta och skaffa mig ett par vantar förstår ni.
Eller kolla upp om mina här hittade någonstans!
Jag hatar mig själv att jag alltid slarvar bort mina vantar. :/
Men nu ska jag go back to my bildanalys. =)
Shh - Simon Cerderquist.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att jag ska köpa ett par vantar man kan knyta fast i jackan åt dig. haha!

2010-01-07 @ 10:29:07
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0