We can go on together.

Ligger och känner att det kanske är dags att käka någonting.. Har inte käkat sen igår morse då jag käkade lite yoghurt. :P
Aja så är det när man inte mår så bra. Har nämligen gått och dragit på mig lite migrän. :/
Inte så jättekul kanske.
Mormo och hennes syster skulle ju komma och gratta Malin , mig och mormo. Skulle ju ha varit kul eftersom mormo och Ann-Britt inte har varit här på jätte länge. Går ju inte så bra för morfa att komma hit nu när han sitter i rullstol. :/
Aja nu ligger jag iallafall och kikar på gårdagens idol medans jag undrar vart resten av familjen Pettersson har tagit vägen. :P  Aja dom dyker la upp snart får man hoppas. :D
Den där Andreas Carlsson kan ju sjunga! :O ^^ hehe
Men nu ska jag kika vidare.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0