Varje vecka är det helg!

Hejsan allihopa! :D
Nu har Julia spotify önskestund! :D
- Det betyder att Elin och jag får önska låtar som hon spelar! ^^ hihi... Skönt med lite blandning , orkar ju inte höra MJ hela tiden.
Slutar om en halvtimma ni! :D
Sköj..
Då ska jag baka kladdkaka har jag bestämt! :D
En riktig kladdig sådan också! Happyface!
Och ikväll äre ju Idol! Nils fick mig inse att det är fredag idag! Snacka om jag blev på massa bättre humör då, fast jag redan var på ett rätt bra humör. :P höhö
Fan vad det blir Idol ikväll då!
Det blir att hoppas på att Camilla åker ur , jag gillar faktiskt inte henne. Hon är bara för mycket slager så att det blir jobbigt att lyssna på... Usch för henne. ( Aaah måste göra hissar och dissar grejen ju, det var ju sjukt länge sen..)
Hoppas Erik slutar 15.20 som han sa så att jag slipper vänta på han. :P. Sånt är bara jobbigt.
Men nu ska jag göra det sista på mallen på min meny till resturangen. :)
Känner mig nöjd med att få göra det , om menyn och skyllten blir bra ska dom skicka det till tryckeriet så att det verkligen blir snyggt. Shiiiit så stolt jag kommer att bli. :p
Om jag inte bloggar nå mer idag så kan jag meddela er att jag ska och kolla på Olles spelning på dan imorgon med Cattis , Lollo och kanske Erik , eller?. Och på kvällen blire förmodligen att kika på fotboll hos Eriks kompis Emma och deras " klass". xD haha jag hatar fotboll...
Men trevlig helg.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0