Varje vecka är det helg!

Godmorgon världen!
Jag är en duktig flicka idag! Jag har nämligen pillat i mig två mackor till frulle! :) Det är skapligt bra för att vara Erica.
Så idag står det 1-0 mellan mig och maten redan! :)  Mitt hår är mer fluff än vanligt och har bestämt att inte sätta upp håret idag som jag alltid annars gör så ska plocka fram platttången ur väskan , har inte använd min lilla rosa vän på väldigt länge så hoppas den mår bra. ^^
Det som händer idag är inget vidare speciellt förutom att jag tror jag har Engelska prov... :/ Hade ingen tid att plugga igår heller så att det kommer att gå skit!
Efter lunch ska har träffa Erik for some shoppingrunda.. Känner på mig att ingen utav oss kommer att shoppa någonting eftersom att vi ska till Stockholm på Måndag->Tisdag. :) Happyface.
Förstår inte riktigt varför man bara åker upp över dan när man ska shoppa i stockholm... Det är ju liksom roligare att vara där en natt så att man har lååååång tid på sig så att man slipper att stressa...
Aja nu ska jag inta platttången och vänta på Petra som kommer om 30 min typ... :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0