Varför får jag inte på mig dina blåjeans.

Just wanna say hi! :D
Ligger i mammas säng och lyssnar på Muse med en ansiktsmask i fejjan. :)
Sånt är vardagslyx för mig , kanske inte att ligga i mammas säng men att pyssla om sig själv så att man mår bättre och känner sig fräschare. :)
Skulle vilja fortsätta i denna stil hela dan men nu är det så att jag har ett rum att städa. :S
Ibland önskar jag att mamma fick ett ryck och bara "åååh Erica inte ska du städa , låt mig göra det. :)" men det lär la aldrig ske igen. :P Eller så önskar jag att man kunde knäppa med fingrarna så var det städat. ( Ett litet problem bara , jag kan inte knäppa med fingrarna. :P )
Aja nu kommer mammsen hem så de är la dags att dra på Kent på högsta volym och börja städa. :/
Sen kommer världens underbaraste Erik hit! :D <3 Kärlek på han vettja.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Fin blogg!

Allt bra med dig idag ? :)

2009-10-29 @ 17:36:21
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Petra

haha sötis!! <3

2009-10-29 @ 20:46:41
Postat av: Anonym

haha sötis!! <3

2009-10-29 @ 20:47:16
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin fredag!

2009-10-30 @ 13:30:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0