Utslängda av Rönnberg!

Nu är det såhär att Petra och jag sitter borta vid ettorna och gör inte ett jävla dugg... Eller jo jag gör ju menyn men kommer inte så mycket längre för behöver saker i klassrummet som vi har blivit utslängda ur av Rönnberg eftersom att skolverket skulle ha interjuver där... :P Och självklart glömmde jag de viktika papprena i klassrummet. :P hehe men iallefall , har bilder på det Petra gjorde förut på tavlan. Det är fiiiiint! :D
Efter halvtvå rasten kan ni vänta er ett till inlägg för Petra och jag ska in och leka lite i studion då.. :D Sånt gillas sjukt mycket! :D hihi..
Får se om det blir någe bra eller om vi bara flummar runt som vanligt. :P

Men här är iallefall pics på vad Petra sysselsatte sig med innan Luch. ^^ <3
Så ser hela den översta tavlat ut... ;)
Den understa är helt ren men det lär den la inte vara så länge till. :P




Seeyah!
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0