Ruschrusch!

Hellojsan!

Har egentligen igen som hellst tid med det här men känner att jag vill uppdatera er lite , för det segaste som finns är ju bloggare som aldrig bloggar typ. :P
Iallefalla så ska jag iväg till stallet såfort jag bytt om och det ska jag göra såfort ajg hittat mina kläder.
Min syster är gross och använder mina stallkläder lite då och då. Äckligt säger jag bara....
Iallafall när jag är hemma från stallet kommer bilder på fotograferingen i studion som vart sådärlyckad. Treorna kom ju in och störde och grejor. :P menmen..
Funderar på att ta med kameran till Stallet idag och fota lite horses! :D <3
Men nu måste jag faktiskt kila.
Puss
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0