Puuuuuuuuss.

Hellojsan allihopa!
Mår inte så bra känner jag... Lite sisådär ont i halsen och så. Men det är la bara nu på morgonen får jag hoppas. Ska in till skolan efter lunch och göra provena jag har att göra... Så ska plugga lite nu.
Har kommit på att när jag vill ha ett par mjukisbyxor så har jag inga. :/ Nej jag använder inte mjukisbyxor i skolan och hemma kan jag ju tassa runt i pyjamasbyxor.
Varför jag inte använder mjukisbyxor i skolan?
Jo för att jag inte tycker att det känns fräsch. Bryr mig inte så mycket om att andra har det i skolan och allmänt men själv tycker jag att det lite som att man går runt hemma och ser sunkig ut... :P
Aja men har iallafall tänkt att utsätta mig för att se lite sunkig ut idag i skolan. Jag är ju trottsallt sjuk. :P
Hehe...
Men ska kila ner och plugga lite litteratur som fan..
På höstlovet blire massa stockholms shopping med Erik!
Har inte varit i stockholm och shoppat efter jag kom hem från London.
Känner att det inte kan klassa London men det kommer att bli fett kul! :D
Åker ju nån dag efter jag fyllt också så liksom kommer att ha massa cash! Verry verry niiiiice!
( Kommer med info och bilder från Arclight/stockholm igår... ;) )
Hade bäst.
Kärlek Erica-*

Kommentarer
Postat av: D E S I R É E

SV: ABSOLUT! ;D

Ska du åka till Sthlm för att se Körslaget något? :) <3

2009-10-01 @ 12:10:07
URL: http://dessiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0