Nu blir det sängen och så ska jag sova som en iller med piller! :D

Kom hem från Cattis för ett tag sen! :D
Massa mys och tjejtjatter och skratt... ^^
Lollo och Tess var också där , trodde nästan att Olle skulle vara där också men icke. Fatta vad mys liksom. <3
Har kommit på att jag och Tess inte umgåtts bara hon och jag sen vi slutade nian.. Och det var ändå för ett tag sen kan man säga.. SKÄRPNING SKÄRPNING!

Här är iallfalla vad Cattis fick av mig.

Är inte tablettasken vacker eller.

Det andra är iallafall en tvål som ser ut som en ängel. Men på bilden ser det ut som en instoppad platt fisk eller nåt. :P



Men tack ännu en gång för ikväll tjejor. Det går fan inte tacka er tillräckligt. <3


Godnatt.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0