Michael Jackson - This is it och Upp!

Yes det är två filmer som ska ses i höst! :D
This is it ska ses på premiär dagen med Malin A!
Var lite små orolig över att jag inte skulle kunna se den eftersom min syster fyller då och när man fyller vill man ju ha all uppmärksamhet och att alla ska vara hemma blablabla... Men eftersom jag har världens bästa syster så är det så att hon har låtit mig smyga iväg några timmar och kika på biiiiio! Och det är nämligen Malin As födelsedags present till mig. Visst är hon gullunge den där Malin! :D <3 Puss på henne och så..
This is it.
Och upp har jag tänkt att bjuda mina små Kusinvitaminer på , på höslovet där nån dag!
Liksom seriöst det verkar ju som världens frääääänaste film lätt asså! höhö...
Upp!
( Den hänger även uppe i vår korridor så snacka om att man vill ta den och hänga upp den hemma.^^)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0