Jag skyller på Oskar om det inte blir som jag tänkt.

Hejsan allihopa!
Mååår ni bra ? :D
Jag mår finemang!
Har precis varit nere hos Boel på HR programmet och visat mina grafiska meny skisser och hon blev nöjdast med den som jag gillade bäst! Fan så gött. Det kommer att bli fett bra känner jag.. :D
Sitter och lyssnar på Moto Boy <3 och är really happy som ni förstår! :D
Ska la börja med att färdigställa Menyn strax , den ska liksom vara klar tills på Fredag. Snabba dra härva!
Petra är söt vettni för hon sitter och ritar hela tavlan med stjärnor och hjärtan. Bild kommer när jag har en kamera... ;) Kan ju vara bra att ha en sån när man ska fota. Min kamera ligger nu för stunden hos Erik och vilar. ^^ Hoppas den trivs där för det gör verkligen jag...
Glöm inte modebloggen.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0