Jag fryser som en iller utan piller.

Får det vara såhär jävla kallt som det är i mitt rum? :O
Vred upp elementet direkt när jag kom hem och jag kom hem runt 16.05 eller nåt...
Det står på femman men är svinkallt.
Och pappa eldar som en ganlning så det är varmt överallt annars.
Men inte i mitt rum , eftersom mitt alla element är vattenburna i detta hus så måste dom luftas lite då och då och det behöver verkligen mitt , kan vara därför det bara låter som rinnande vatten i det och inte blir varmt. :P
Och pappa luftar det inte förrns jag har städat mitt rum så att han kommer fram så jag får ta och sätta igång med städningen. :)
Glöm inte.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0