Hejdå Stockholm.

Hejsan allihopa va! :D
Har ni det bra eller ?
Själv sitter jag på bussen hem från Stockholm.
Har tillbringat det senaste dygnet här med Erik. :)
Har gått som in i bomben! :P
Igår gick vi från Söder genom gamlastan till Drottning-gatan sen blev vi trötta och åkte ut till Kungsängen och firade min faster / sov hos henne. :)
Idag så åkte vi ut till Quallity Outlet i Barkaby/Jacobsberg och skulle se om det fanns nå spännande där men icke.
Eller jo jag hitta ett par söta vantar till mammsen. ( Jag har ju tappat bort hennes så måste ju ersätta dom , och hon vet inte om det än så liksom då är det ju perfekt att jag har ett par att ge henne nu med detsamma. ^^)
Så vi tog pendeln in till City. :)
Tänkte hitta nå till Malin men så blev det ju inte... Eller joo jag fick ju en idé som jag ska göra nu. :) hihi
Tog sjukt lång tid att hitta till Beyond Retro så när vi var på Urban Outfitters så ringde jag Malin så hon fick leta reda på den nya adressen. :P
Men när vi väl var där så var vi där i två timmar! :D
Utan att hitta nåt. :/ Eller vi hitta massa men i fel storlekar. :P
Aja nu ska jag ta och fixa klart på min farmville och sen kika på sex and the city! :D
Har bara en sak kvar att säga och den är till Petra!
Jag saknar dig sjukt mycket! 
Jag tycker att vi gör såhär att vi ses rätt snart! :D
Puss på dig hjärtat! <3


Hade bäst.
Kärlek Erica.*


Kommentarer
Postat av: Petra

ja du lilla gumman va söt du är och jag tycker me att vi hittar på något kul!! antingen bada eller kanske bowla:D fuck det är ju hallow-party snart som gäller :O

2009-10-28 @ 11:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0