Godmorgon!

Härlig lördagsmorgon! :)
Vakande 05.00 av att Dallas gnällde... Time to go out and pie liksom. :P
Gick upp och släppte ut honom ,ja jag vet jag är rätt fantastisk. ^^
Sen desss har jag hunnit med att kika om idol , kikat på SATC , städat käkat frulle och spelat farmville. ^^
Nu sitter jag och smsar med Amanda vi ska ta oss in till Norrköping och förmodligen ta en sväng på stan! :)
Den tjejjan och jag har inte sets på hur länge som helst , inte under hela ettan iallafall så tycker att det är läge nu liksom.
Mys att hennes familj kommer på middag här ikväll också , synd bara att jag ska jobba. :/
Men så är livet ibland..
Nu måste jag kila och sminka mig och grejer. :)
Ha en bäst Lördag , så hörs vi senare sen. :)
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0