Gilbert åh Gilbert!

Goodmorning everyone!
Sitter och lyssnar på underbar och musik , är hungrig , läser artikeln om Daniel Gilbert i Extra Östergötland om och om igen och har precis blivit klar med menyn så jag är värd det här.
Daniel Gilbert ska släppa solo-skiva! Fatta att jag är glad , den mannen är coolingen själv!
Han är killen bakom namnet av Broder Daniel och de flesta känner mest igen honom som Håkan Hellströms sidekick och inte bara en vanlig sidekick utan världens bästa sidekick! :D
Bild på Daniel "Hurricane" Gilbert och Håkan Hellström! <3
( Bilden tagen från Martin Norberg.)
Nu ska jag gå till Boel och se vad hon har att säga! :O
Sancka om att jag är nervöööööös!
Efter lunch ska jag fota Cattis och Olle också det är jag fett mycket massa nervös för! Kommer lätt att göra bort mig ju! :O
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0