Fredagskväll = sitta hemma och glo? Nee känner inte direkt fört.

Hellojsan.

Sitter i skolan och har fotografiskbild nu.
Sista lektionen innan praktiken ( nej jag har fortfarande inte fått någon praktik.)
Funderar på vart jag ska ta vägen ikväll..
Känner för party men liksom finns inget folk som vill umågs med mig :'(. :P
Skulle åkt till Grygöl och typ varit med på ebers bussfest.
Men liksom hur kul är det egentligen när den ända som jag vet ska dit är Erik... :S
Och sen så kommer jag inte hem.. Känns inte bra.
Aja.
Funderar på att se om Malin A vill ses på lördagförmiddan. :) Hon är mys hon.
Nu är jag lite hora ( inte hora på hor sättet utan umgåshora) och frågar om någon vill umågs med mig? :D
Glöm inte min nya modeblogg. stylebyerica.
Om jag inte hittar på något så har jag tänkt att pyssla lite med ny header och så till den. :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0