Höstlovet börjar redan planeras.

Funderar på att ta en liten tripp på höstlovet. Inte alls långt utan bara inom Sveriges gränser.
Helst en storstad som är kul att vistas i på hösten och har bra shopping.
Är rätt sugen på Stockholm eftersom dom American Apparel (<3)..
Men vet inte det är ju inte så kul där förutom shoppingen om den verkligen är så bra. :P
Göteborg känns ju rätt trisst eftersom jag var dör för typ en månad sen..
Men det är ju så att det är fint där.. :) Lite mer att fota och så. :)
Sen finns ju Malmö och dom där städerna som är lite mindre stora... Men vet ju knappt något om dom så känns lite opepp...
Eller så struntar jag helt enkelt i min tripp som jag tänkt att ta med Erik + någon mer kanske? :O
Och hör med Evelina om vi ska hitta på något istället. Har inte träffat henne sen Pillans student.. Och jag saknar henne faktiskt... Hehe.
Nae men innan jag bestämmer mig så blire ett snack med Erik... Och snart kommer han hit. :D
Han är så sjukt underbar.. Han kommer hit på sin moppe för min skull. Är inte det fint eller? :P
Men men...
Detta blogg inlägg är nog inte så intressant bara rätt rörigt och blablabla. Inte alls intressant.
Men om det är någon som vågar sig på en tripp med mig så är det bara att ni hör av er! :D
Godnatt.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0