Bleeeekfiiiis!

Jag har kommit på att jag ser ut som en vampyr!
Blekblekblekblek!
Blev ju inte så mycket sool för mig isommras eftersom att Beltrosen sabba halva sommarn eller nåt :S. Inte alls kul.
Den sabbar nu med eftersom det sitter kvar märken och att jag är ömmare där och det är inte kul... :/ 
Aja ska faktiskt ta igen mina soltimmar i solariumet har jag tänkt och självklart betalar mammsen. <3 Lyckligt lottad jag är som har henne vid vissa tillfällen. ;)
Hoppas jag får sola bara.. Som jag skrev nyss så har jag ju fortfarande kvar märken efter the sikness och det kan ju göra så att jag får hudcancer eller nåt annat skit..
Aja , någon som vet nå bra prisvärt solställe? ;)
Nu ska jag kila och blanda mer saft åt Petra!
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0