Ute faller snön ..... nananana

Jihu!
Nu faller snön.
Har fått typ tre sms idag om att det snöar men det är inte förrns nu jag ser den. :D
Dallas och jag har precis varit ute på altan och och kikat.. :) Tänkte att han kanske är lite nyfiken på vad det är. ^^
Hans första snö liksom , okay det var snö när han föddes men liksom då var han ju för liten för att gå ut. :P
Aja passade på att ta några snabba bilder också. Inte så bra men iallefall.
"Va? :O Någe vitt som faller!"
"Åååh! Kolla där faller det också"
"Och kolla det blir ju märken i det också. Nää nu vill jag ut dit."
Förlåt men jag var bar tvungen och vara så barnslig. :D
Hade bäst i SNÖN! :D
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan vad nice :D



Usch för snö!

2009-11-04 @ 16:05:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Gud så söt hund :D

2009-11-04 @ 18:50:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Petra

Man ska vara barnslig det är bra för hjärta och själ! <3 Puss på dej gumman.

2009-11-05 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0