Sweet dreams

Sömnlös natt igen...
Känns inte riktigt kul det här längre...
Vill kunna sova och sen känna att jag är pigg när jag vaknar så att jag slipper komma försent till skolan hela tiden. :P Det är ju liksom inte så bra...
Aja inatt har jag iallafall tänkt att rota fram papprena om Webbdesign och läsa igenom dom igen och se om jag kan göra något åt min bloggdesign.. Den är ju lite för vit och rosa. :P Känns inte riktigt min stil om jag ska vara ärlig. :p
Sitter och lyssnar på Lady gagas Bad Romance om och om igen som en galning! :D
Ska ta och lära mig danserna till den en vacker dag , för movsen är rätt snygga. ;)
Känner mig rätt glad att jag har inspirerat Petra till att gilla den. :D
Hoppas mamms och papps kommer hem snart. Jag saknar dom. Malin ligger bara och sover så hon är inte så rolig. Eller jo om jag hittar på nå busigt med henne när hon sover , men vet inte riktigt om jag orkar det. :P
Hehe men nu hör jag faktiskt småprat i hallen så nu är dom hemma! :D Myyyys. Pappa har nämligen först varit på trafikolycka och sen hämtat mamma och hennes kompisar i Norrköping dom har varit och kollat på nåt kul.... :p
Hehe den nya designen kommer troligtvis imorgon så ni får stå ut en hel natt! :D
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0