Slemmigt men mättande. ;)

Gooodmorgon!
Äre torsdag idag ? :P
Iallafall så är alls nö borta :( , det förvånar mig inte ett dugg men lite tråkigt tycker jag. :P
Rätt skönt att mammsen är ledig idag så att jag slipper gå hemma själv. :)
Nu ska jag fixa mina naglar och sen ska jag ner och ta en kopp té och någon god fralla om det finns =). För mamma envisas om att rabarber yoghurt ät jätte gott så det är den enda vi har hemma. :P
Aja , för se om jag slår gårdens té drickande idag , igår blev det nämligen 8 koppar. ^^
Drömmde att jag var hos frissan inatt och jag frågade vilken färg av röd ton jag passa i...
Hon sa koppar röd , jag vill för fan inte gå runt att se ut som en kastrull u skallen!
Jag vill vara röd liksom röd...
Men vafan det var ju bara en dröm... höhö.
Nu är det iallafall time att sätta dit lite mer stenar och grejer på mina naglar. :) Eller får se iallafall , har ju redan en droppe på vänster tumnagel. :P
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0