röj på stan.

Nu har jag fixat i lite Osis dust it i håret , så att jag slipper det imorgonbitti när jag har fullt upp med annat.
Petra den lilla lurifaxen dissar tydligen skolan imorgon så jag blir ensam. :(
Fast det är la rätt åt mig , hon har ju varit det nu i två dagar.
Men aja.
Nu ska jag ta och sova.
Inte ett dugg trött men jag ska orka upp imorgon också.
Eller först ska jag leta upp mitt headset till min Samsung Soul så att jag har det imorgon när jag får min älskling. :D
Saknar teknologin sjukt mycket. Mobilen jag har nu sålänge är ju inte så mycket att skryta med förutom att den har många färger på baksidan. ^^
Godnatt.
Hade bäst kära readers.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D kul att höra!



hmm men 16 november? snarare är det 6 november idag ;)

2009-11-06 @ 09:26:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0