Röda läppmärken på kaffekoppen.

Gooodmorgon! :D
Sitter på donken och är supertönt och försöker få hit Ida som kan äta pannkakor med mig och göra mig sällskap! :D
Jag gillar att vara tönt ibland det är så coolt liksom. :p
Tänkte att skolan behöver mig inte idag så jag gör arbete på donken.
Mitt arbete är att mejla Boel :/ och se hur tjurig hon är på mig. :P
Höhö hoppas på lite eller inget alls.
Yeeehay! IDA KOMMER! :D Så glad jag blir. :)
Aja , ska hämta min mobil runt elva och sen ska jag ta och kila hemåt om jag inte får något annat för mig. :)
Ikväll blir det två dagar av musik med världens bästa Erik. :)
Han är så bra han.
Ska ha med min kamera i min doktorväska! :D
Jag är så kär i min doktorsväska! :D <3 HAPPYFACE! ;)
Har inte tänkt att sluta detta inlägg förrns Ida kommer. :P Och hon kommer runt kvart i typ så det kan bli ett väldigt långt ointressant inlägg det här. :P
Mmm det är ju faktiskt gott med morgonkaffe ^^ , mamma har försökt att intala mig det men jag har liksom inte lyssnar på henne som vanligt.
Lite onödigt att lyssna på henne när hon inte har någe att komma med liksom. :P
Lalalal inatt eller aa imorse kanske man säger somna jag när pappa gick ut med Dallas och det brukar vara runt halv fem så det känns ju jätte bra med typ 2.5 timmars sömn inatt.
Jag kommer säkert somna på pendeln hem sen och vakna när den stannar i Tranås. :S Det är verkligen min skräck , är rädd för det varje gång jag sätter mig hemåt på den där jävla pendeln. :P
Aja.... Detta börjar bl jobbigt i fingrarna att skriva så mycket hela tiden.l

Hum...
Jag kör en liten fotovisning istället på de bilder jag är nöjdast över! :D
Trädgårdsföreningen i Göteborg.

Trädgårdsföreningen i Göteborg.

"Bryggan! utanför Campus i Norrköping.

Utanför Marstrand.

Trädgårdsföreningen i Göteborg.

Kusin Anna @ my place.

Ica Parkeringen i Skärblacka en tidigmorgon påväg till Idre Fjäll.

Manetar på Universeum(?) i Göteborg.

Det var det , nu orkar jag inte mer.
Mycket bilder är tagna i Trädgårdsföreningen i Göteborg , men det är verkligen ett bra ställe att fota på! :) Mycket fint och grejer...

Ni får gärna komma med kommentarer om bilderna. :)

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: TobiaS

Haha ja man får väl vara det ;) haha

2009-11-06 @ 09:42:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

gott med pannkakor =)

2009-11-06 @ 09:58:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0