Raragagagaaa

Hellojsan! :D
Sitter helt utmattad efter att kusinfamiljen Malmberg varit här.
Sötaste barnen men även jobbigaste. :P
Hehe om ca. 20 min ska jag ta bussen till Norsholm och träffa Erik. :) Mysmysmys. :D
Har tänkt att tillbringa resten av helgen där trorja. :)
Aja på måndag är alla små Tomtar tillbaka i klassen fett nice! :D saknar dom som bara attan! ^^
Har precis gjort en super smidig grej ^^ laddat hem tidtabellen för Skärblacka-Norsholm till min mobil , har ju haft för Skärblacka-Kimstad-Norrköping förut men den linjen finns ju inte längre så känner att jag behöver vara lite updated! hihi
Aja nu dör min dator strax så ska kila upp och packa lite grejor. :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra söndag! ;)

2009-11-15 @ 00:56:51
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0