Pókemon?

Heeeey!
Nu sitter hela fam. Pettersson och kikar på Morden på SVT1. Verkar bra.
Dallas ligger dock i garderoben i hallen och sover som en stock. Söt är han kan jag lova er.
Har hittat en rätt så bra blogg faktsikt. :)
Han heter Tobias och vi sitter och kommenterar varandras bloggar xD.
Tänkte ta och svara på en kommentar här angående att han tycker att Dallas är söt.
Då säger jag bara ,han är en söt liten galen byracka. ^^
Aaaaaaa asså tänkte lägga upp en bild på sötingen i garderoben men nu funkar ju inte det då då. Så får bli imorgon eller nåt.
Nu ska jag se om min kamera får plats i min finfina doktorväska. :)
Och sen göra kvälls"rutinerna" och sova.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha var det han flygvärdinnan, hahaha..



Hmm aldrig provat, måste göra!

2009-11-04 @ 22:05:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0