Nu Sigge.

Hej ni alla som är rätt så bra! :D
Nu är mitt rum i helt total kaos! Grejer på hela sängen och över hela golvet.
Ska strax försöka fixa mig ut och hämta dammsugaren! Mammsen har lagt i sånnadära kulor som luktar så sjukt jävla gott! :D Hon är så bäst.
Hehe... Funderar på om jag ska flytta på sängen och byrån idag eller om jag ska ta det en annan dag. :P Båda är ju så sjukt tunga så får se vad jag orkar med sen när jag dammsugit och grejat. :P
Idag är stylen Tights och Eriks softar tröja till det + en mössa... Jag passar absolut inte i mössa men det är fett skönt kan jag lova er. =)
Picture på det kommer sen när jag är klar med allt här. :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0