Nooooo! :/

Sjukanmäld hela veckan ut! VAFAN , ÄR HON HELT GALEN ELLER!? :O Jag orkar inte sitta hemma och glo... Det är det tråkigaste som finns , men ska man bli HELT frisk så ska man...
Mor och far har en "regel" om man är sjuk så ska man sitta inne kanske ta en promenix för att få lite frisk luft , men annars gäller det att sitta inne och inte träffa folk. :S Jag hatart men det ligger la något i det där... Kanske blir frisk snabbare när man har tråkigt och ser samma trissta väggar dag ut och dag in? hum...
Aja i helgen ska jag iallafall vara frisk! :D
Erik är ju ensam hemma så ska spendera lite tid där ( ovanligt ha? xP) Och på söndag ska Erik spela fotboll så ska la kolla på den.. och sen kika på ett hur i ehmn... nånstans i Norrköping med honom.. Kommer kännas konstigt att det bara är han och jag som kollar. :P Hans familj ska kolla på Måndag. :P
Aja nörd som jag är så ska jag plugga lite och sen webbdesigna/photoshopa! :D Sånt är kul kul kul!
Har en film att redigera också men det är booooring till max! Fattar fortfarande inte varför jag läser rörligbild...
Ush och grejer för det..
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0