Nice to be home.

Vår hund borde vara med i en skräckfilm.
Kommer in i mitt rum och stänger dörren för att slänga mig i min säng och bara njuta av att det är sovtime.
Men vem ligger innanför dörren när jag kollar ner jo Dallas! Och snacka om att mitt hjärta slog ett extra slag.
Nää visst han är inget farlig men jag blev så förvånad , hade ju inte tänkt att han skulle ligga där. :P
Aja kom nyss hem från Linköping eller vart det är Eriks farmo och farfa bor... :P Men det är ditåt iallefall...
Helgen har ägnats åt att käka äcklig Thaimiat som jag inte ens beställde , skulle ha Tigerräkorwok men fick biffwok. :S Inte alls kul. Speciellt inte när man inte kan gå tillbaka och klaga. :P
Dessutom så var det en dålig film vi kika på när vi käkat också , nämligen Bröllopsfotografen. Trodde faktiskt att den skulle vara bra men det hände ju inget vafan! :/
Aja idag har det varit soft soft soft , Erik och jag har legat i soffan hela dan och kikat på repriser (äkta söndagsbeteende) hehe , runt fem iallefall så åkte vi till Eriks farfa och farmo och käka god mat. Lamm två gånger i veckan är rätt lyx det tycker jag...
Nu ska jag lägga fram vad jag ska ha för kläder imorgon och ta och fixa iordning mig för kvällen och sova. :)
Så godnatt mina kära läsare. Sovgott.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0