Musik ni kanske inte tror att jag lyssnar på men jag faktiskt gör.

Heey allihopa. :D
De flesta tror säkert att jag bara lyssnar på musik i stil med Håkan Hellström , Timo Räisänen , Markus Krunegård , Motoboy , David Bowie och sånt...
Men neee min musiksmak är sjukt bred men det är la det där jag lyssnar på framförallt.
Måste säga att sexiga Lady gagas nya låt Bad Romance är sjukt bra , gillar soundet och det där rara ljuden. ^^
Och så är videon rätt bra. ^^
Och en till låt som jag börjar gilla mer och mer är Chris Brown ft. Lil Wayne & Swizz Beatz låt I Can transform ya rätt bra också. :)
Fast det är mer musik som jag lyssnar på när jag är ensam och har absolut inget att göra. :P


Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0