Min blogg ska bli mer intressant jag lovar. ;) Puss

Asså snart börjar jag gå sömnpiller ärligt talat.
Klockan är runt halv tolv och för ca.2 veckor sen var jag hur trött som helst och sov vid den här tiden.. Men nu är det helt annorlunda...
Jag är pigg som en mört och vill göra massa grejer. Jag gillar inte det alls. Måste fixa om mina vanor till det "normala" igen så som det var innan min Erik tid. Då jag gick och la mig halv tio och vakna pigg som en mört runt halv sex på morgonen. Eller jag var inte pigg utan nästan död för sömn är något jag inte får förmycket av...
Aja , får ta och börja med de normala vanorna imorgon kanske... :)
Nu ska jag stänga datorn och försöka sova på riktigt mina vänner.

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: dessiez ♥

SV: Tack så mycket! Dock är den inte klar än på långa vägar.. :(



PUSS <3

2009-11-10 @ 00:04:30
URL: http://dessiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0