Kyligt.

Hellojsan!

Har precis varit ute och fotat. :)
Ehmn.... jani fotade bara grejer som jag redan gjort... Aja , hade ju kul iallafall..
Har inte orkar lagt in bilderna på datorn än eftersom att min kamera kan DÖ!
Usch  , alla bilder bliv mörka förutom dom som är tagna med Auto! :S
Här kommer iallfall lite bilder från i tisdags... Bara det att jag inte har photoshopat bilderna när Malin rider men det gör jag när jag orkar jag loooovar... :P
Hehe.
Skyllt utanför stallet.

Kekkes hästskor.

Kon.

Stallet.
Tandborstar på lilltoan. ^^

Längtar tills typ 15.20 då ska jag träffa Erik för första gången på den här veckan typ! :D KÄÄÄÄRLEK.
Trevlig helg.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Anna.

Finfint! :D

2009-11-27 @ 17:38:46
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0