Kärleken övervinner allt och då menar jag verkligen allt. <3

Jag älskar korta dagar. :D
Verryverry nice att komma hem tidigt och bara softa och plugga.
Eller plugga är ju inte så nice men iallefall...
Nyttig är det... :)
Och tisdagar är bra för då slutar Erik också tidigt ibland och inte typ 5 som han brukar. :/ Fattar inte hur han orkar. :P
Ska ta och orka ut till Skärkind senare sen. :)
Eller orkar gör jag ju alltid! :D Världens underbaraste pojke bor ju där liksom. <3
Har skrivit ut 5 nya recept på muffins som jag måste prova här framöver. Det blev mest chokladmuffns.. hihi ( Ja jag är en muffinsälskare. ^^)
Funderar på att få Erik att baka chokladhavremuffins med mig ikväll. :) Tjockisnation till max! ;D
Hehe men nu måste jag fortsätta med att läsa på ergonomin. :/
Vad är era planer idag kära läsare? :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0