Julmust in my heart.

Hejsan!
Nu har världens bästa Farfa + Birgitta och Farmo + Totte + Anna åkt hem.
Mys med besök sisåhär på sista höstlovsdagen.
Av famo och Totte fick jag 1000:- till körkortet och pippirandiga raggsockor! :D Mys mys mys. <3
Av farfa fick jag ett ljus som skiftar färg och 500:- presentkort på H&M. :) Lite sisåhär trevligt H&M är alltid bra när det gäller små saker och sånt. Hittar ju aldrig kläder där längre , antingen har H&M blivit väldigt dåliga eller så har jag bytt smak. :P hehe
Jag älskar Anna så sjuk mycket måste jag säga. För några veckor sen sa hon att hon ska bli som mig när hon blir stor liksom måla naglarna , sminka och ha håret som du. Och idag frågar hon om jag kan flytta till henne så att jag kan fixa hennes hår varje dag för att hennes mamma inte gör som hon vill.
Ett litet problem bara , Karin (hennes mamma) klipper Anna rätt kort så att hon ska slippa göra nå med håret. :P
Sötnos säger jag bara till Anna. <3 Kärlek på henne.
Nu ska jag ta och se om det är någe bra på tv och sen hämta min mobil för jag har tydligen fått sms av Erik. ^^ <3
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0