Jag uppdaterar! Wihu.

Helloj! :D
Har ni haft en bra helg? :)
Det har iallafall jag. Har umgåtts med Erik hela helgen som alla andra helger. :P
Mycket mys.. Känner att jag kanske ska börja umgås med mina dear friends lite mer på helgerna och så... Men Finns det någe mysigare än att bara ligga och lata med Erik eller , nix kan inte tror det va... :P
Skönt att vara tillbaka i skolan efter att ha varit hemma 5 dagar. :P
Känner inte att jag är helt totalfrisk än men det blir jag la snart. Får ta Petras tips att käka massa vitaminer.^^
Tänkte ju färga utväxt + håret i rödare eller dark choklad hos Cattis idag , men hon är ju tydligen ledig så får bli en sväng på stan med Petra :D innan New Moon med Erik! :D
Har längtat sen jag såg den i Stockholm Med Thias för typ ett år + en månad sen. :P höhö
This weekend har jag bakat Pepparkakor hos Erik med han och Robin. ^^ Och sen så har jag bara myst som en galning med Erik! :D <3 Kärlek på honom som vanligt.
Fett mycket med nice att jag inte har något planerat i veckan förutom ikväll då men annars har jag inget planerat så ska ta och träna lite har jag tänkt. :)
Ska försöka få med mamma till badhuset eller nåt. ^^ Hon har ju sagt att hon ska börja träna där sen när hon börjar jobba i Norrköping. ^^ höhö Rätt soft för då kan ju hon ta och betala ett gymkort åt mig där också. ^^
Nu ska jag ta och fortsätta med det jag gör , eller jag vet inte vad jag gör eftersom det jag ska göra gör jag med Anna. :P
Hehe
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0