Jag seee-er dej!

Gooodmorgon!
Precis vaknat igen efter att jag somnat om förut när Erik åkte iväg.  Hoppas dom vann. ^^
Aja ska ta och dra mig upp och se hur jag känner mig och städa lite , käka frulle ( om jag orkar) och fixa mig.
Ska testa Osis dust it som jag köpte i fredags , hoppas det funkar. :)
Har största beslutsångesten om jag ska till stallet idag eller inte , känner att det inte är så bra att åka dit om jag har huvudvärk som jag har men det är ju så sjukt kul... hum.. Får se vad som överväger när jag tagit ett snack med mammsen.
Btw så såg Erik och jag på en såkallad skräckgilm igår som heter Hide and Seek men om jag ska vara ärlig så var den inte så läskig utan mer psykig! Okay det var la det som var meningen men liksom näää jag förstod mig inte riktigt på den , kan vara för att jag inte såg allt , men iallefall. :P
Hehe.
Mammsen och Malin var hos mormo och morfa och firade Malin , mig och mormo igår och utav mormo och morfa fick jag 1000:- ( oväntat? Inte ett dugg.) och av mormos syster Ann-Britt fick jag 100:- på filmstaden. ( Oväntat? Njaaaaeva!) Liksom har inte gammlingarna någon fantasi? Eller visst det är ju bra grejer att få och så men jag får det ju varje år så det börjar bli lite tråligt. :P Men aja. Bara att vänta till jul och se vilken parfym jag får. ^^ höhö
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0