Grattis Fanny och Marie! :D

Fick reda på att Marie's lilla Jack russel Fanny har fått valpar.
Så jag säger grattis till dom och hoppas att allt går bra och att Fanny blir en bra mamma. :)
Får komma och kika på dom någon dag + passa på att rida med Elin! :D
Fanny och hennes bäbisar! :D Visst ser dom söta ut , jag gillar den längst å höger med fläckar runt svansen. Den och Dallas skulle säkert passa perfa. ;)
(Bilden är tagen från Maries hemsida.)
Nu ska jag ta och kika på 17 again.
Eftersom att det blir sovmorgon imorgon p.g.a. sjukdom så kan jag ju vara vaken ett tag till utan att oroa mig över att komma försent. :P
Mamma tycker tydligen inte att det är normalt att vilja sova med sockar tjock tröja och mössa.
Men det är ju sjukt kallt utan. Har 38.2 i feber men känner mig frisk , konstigt eftersom min normal temo ligger på 36.7. :P

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0