Godnatt mina damer och herrar. <3

Nu ska jag sova.
Har legat och tänkt på en sak som är typ viktig för mig...
Att jag har börjat gå på tå igen. :S
Inte så jätte bra , för dom som känner mig vet att jag är opererad för försmå hälsenor (som jag föddes med) två gånger.
Och nu när använder skor med en liten klack dagligen så blir det så att jag börjar gå på tå utan skor också... Och det är inte alls bra så måste  börja göra "tåhävningar" varje kväll , annars blire la en opereation igen och det vill jag verkligen inte. Att hoppa på kryckor i 6 veckor är ingen höjdare tro mig.
Aja nu ska jag ta och sova. :)
Ser rätt skabb ut men orkade inte pyssla med allt man ska skölja och smörja med ikväll. :P

Imorgon ska jag tänka över hur jag ska göra med Influensavaccineringen...
Hade bäst och sovagott.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Petra

Namen gumman :( blev du född två gånger? hahaha! Nej jag evt hur du menar men först lät det som om du blivit det xD jätte skoj fick jag för en stund! Men du ingen bio på söndag för Lovisa kunde inte -.-så blir någon gång nästa vecka, plutt!!!! Miss you! du får at och komma imorn tycker jag! FREDAG OCH GREJER:D

2009-11-19 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0