Godbye my darling.

Hejsan..
Denna dag har la varit mys , bra och jobbig...
Började med att jag inte orkade gå upp 08.00 imorse så znoosade i 90 min... Inte bra eftersom jag fick stressa för att bli klar till tio men det blev jag ju förstås inte...
Lämnade Dallas hos Farfa utanför Björkvik... Sen vidare till Fiskeboda där farmo och Torsten bjussa på julbord.
Riktigt gott faktiskt..
Det mesta bestod av fick som ett julbord naturligtvis gör men som tur var fanns fårfiol , julskinka , lammkorv och rök älgkorv. I'm in love typ...
Aja ska ta och sova strax eftersom jag har tänkt att vara i stallet runt nio imorgon för att säga ett sista hej då till Vision innan han blir en av himmelens vackraste änglar.

Sen imorgon blire la att färga håret antingen rött (rödare än nu) eller massa sjukt brunt.. Har fler röster på brunt än rött så det blir la antagligen mörkbrunt... ( om jag nu får tag på Cattis).
Och sen fåre la bli lite alone julklapps shopping.
Har ju en idé om vad det blir till mammsen , ( det är vanligast som vanligt. :P) sen vad det blir till andra får tiden utvisa. ^^
Juste om ni inte har fattat det så är jag LEEEEDIG imorgon! Go JB liksom. ^^ höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0