Ge mig ett mirakelpiller tack!

Hejsan.
Sitter i soffan med mamma och kikar på efter 10 på tv4..
Inte alls kul att vara hemma , men är man febrig och har en hals man inte får ner någoting i så är det kanske bäst att sitta hemma nerstoppad i soffan med en kopp té..
Är väldigt trött på att gå runt och vara småsjuk hela tiden.. Inte alls kul att vara utmattad och grejer hela tiden.. :P men men. Hade ju faktiskt tänkt att träna idag men det sket sig ju..
Kikade på Paranormal Activity igår med Erik och den var rätt bra tycker jag , bara det att jag inte tycker att ghosts och grejer är så läskigt..
Det läskigaste var la att endel grejer är på riktigt och att den är verklighetsbaserad (trorja).. Och enligt mig är skådespelarna sjukt bra. Allt känns så troligt och hemmagjort. Som den ska göra.
Men bra var den iallafall , lätt värd att se.
Rekommenderar den starkt. =D
Nu ska jag se vad jag kan göra åt mitt stökiga rum och sen sova lite. :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0