förstanovember.

Läggdags nu hörrni!
Skola imorgon , gillas inte så mycket men vafan mit lov har varit super soft och det gillar jag. :D
Tack för i Onsdags Malin A det var super trevligt och mysigt. :) ( får ta och hitta på ett sött smeknamn på dig så att jag slipper skriva ett A efter ^^) .
Längtar egentligen massa tills imorgon för då ska jag lämna in min telefon till äckelgubbarna på mobilrep och så får ju jag träffa underbaraste Petra som jag saknar som sjutton och hon och jag som skulle hitta på något men så blev det ju inte. :( Och sen så saknar jag ju Anna , Simone , Julia och typ alla i klassen ofc. men det tar ju ett tag innan jag får träffa er i skolan igen.
Tycker faktiskt att vi tjejer får ta och hitta på något igen , hade sjukt trevligt och så när ni alla var här sist. :D
Aja nu ska jag iallefall ta och gå upp och fixa mig för sängen. :D Ska bli skönt att sova tycker jag , om det är något som jag är bra på så är det att sova. Fråga bara Erik. ^^
Aja.
Sov gott och hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: simone

saknar dig också!

och en tjejkväll skulle inte sitta fel! :D<3

2009-11-02 @ 21:33:12
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0