En värmande kopp té till frulle på Espresso House.

Yupp!
Efter Ergonomin på morgonen blev det en sväng till Espresso House med Anna! :D
Blev nåt té vid namn Sri Lanka nåt och en pepparkaksmuffins! :D
Coolt att jag käkat frulle på Espresso House två gånger denna vecka. :P
Ny kille i klassen förresten.
Jonathan Wärehnd eller whatever han stavas.. 
Eriks gammla klasskompis.
Kul med nya människor är det ju alltid men fattar inte varför han valt IT-Media när han gått Teknik förut. :S
Aja ska inte lägga mig i hans val liksom...
I eftermiddag blire fika med mamma och så ska jag försöka få ett armband av henne jag vill ha...
Se om det blir fred mellan henne och mig nu.
Aja , nu ska jag skriva svenska uppsats....
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0