Efter massa blogginlägg om hundar blire godnatt.

Har kommit på att det blivit väldigt mycket inlägg om hundar idag. xD
höhö
Men nu har jag kikat klart på Djävulen bär Prada och 3 avsnitt av Scrubs.
Och tänkt massa på vad jag vill pyssla med när jag pluggat klart...
- Radiopratare.
- Fotograf.
-Journarlist.
-Webbdesigner.
-Illustrerare.
-AD.
Aja det finns massa jag vill bli inom medie ämnet men vet inte vad.
Men det får la tiden utvisa. :)
Nu ska jag iallfall sluta hosta och försöka sova.
Blir ju som sagt hemma imorgon också , jag ville inte det eftersom jag vill shoppa skor med Erik imorgon men tydligen så tycker mamma att man ska sitta hemma och glo när man bara har lite feber och hosta. :/ Okay för att jag inte alls mådde bra imorse men iallefall....
Här kommer bilden som jag skulle lagt ut förut på Dallas. <3
Ursäkta röran bakom han , det är förmodligen bara mina skor som ligger och skräpar som vanligt. :P



NightyNighty bästa läsare. :)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Petra

Naw han är bäbis söt!

2009-11-05 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0