Blå rosa blå svart grå och ännu mer rosa.

Känner mig omatchad!
Heeejhejhej! :D
Haft en trevlig helg allihopa! :D
Det har iallafall jag haft , har tillbringat den i Skärkind med massa mys med världens underbaraste Erik. :) <3
Tråkigt att helgen är över...
Aja snart en ny helg och det kommer bli supermys vafan! :D Erik är ensam hemma hela helgen så lätt att jag kommer bo där då! :D hihi
Aja nu ska Petra och jag göra ett A3 collage om Grafiti historia. :P
I eftermiddag ska jag faktiskt ta och kila hem och städa lite och hoppas på att Erik kommer. ^^
Jag bjussar på lite bra musik bara för att det var den jag vakna till imorse och den jag kommer spela sönder hela veckan ut! :D <3
Kärlek på denna kvinna som är ett så sjukt bra musikgeni! :D <3 ( Denna låt + många andra finns på vänster sida av inläggen också i min lilla iopd! Checka in det vettja! :D )


Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0