andranovember.

Back to normal nurå!
Yesyes tillbaka till verkligheten...
Äntligen , njae inte ett dugg , skulle gärna vilja ha lov hela året ut.
Men världen är ju inte rättvis så det är bara att knalla iväg till skolan.
Och det har jag gjort nu. :)
Cattis och jag hade visst samma tanke att ta 08.09 bussen så det blev massa prat på pendeln. :) Den tjejen är cool , bra och typ världens snällaste. :)
Aja nu sitter Petra och jag inne i våra egna världar eller nja men iallafall , skönt att träffa henne , har saknat henne så sjukt mycket under lovet! :D
Nae om man kanske ska ta och se vad man ska göra för gott i Skolan idag då. :)
Höhö... Men orkar varken träffa Boel eller Fredrik... :P
Aja men nu ska jag kila.
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0